Általános Szerződési Feltételek

Helmajer Zsolt mint magánvállalkozó az általa üzemeltetett webáruházban magyarországi forgalomba hozott termékeket értékesít kizárólag elektronikus úton, az interneten keresztül, a www.kavekapszulashop.hu oldalon. E-mailben, faxon, levélben vagy bármely más úton leadott rendelést nem áll módunkban elfogadni. Helmajer Zsolt mint magánvállalkozó kijelentem, hogy az elektronikus kereskedelemhez és az ehhez kapcsolódó csomagküldő kereskedelemhez szükséges engedélyekkel, jogszabályban előírt feltételekkel rendelkezem.

Helmajer Zsolt EV.                                                                                                                                   Cím .: 2060 Bicske Bethlen Gábor utca 30                                                                                       Adószám.: 66699147-2-27                                                                                                   Nyilvántartásiszám.: 37824495                                                                                                         Tel.: 06205116594                                                                                                                                   E-mail.: info@kavekapszulashop.hu

 

I. Vásárló

Vásárló lehet bárki, aki jelen szerződési feltételeket elfogadja, azokat magára nézve kötelezőnek ismeri el.

II. Szerződő felek

A www.kavekapszulashop.hu webcímen történő megrendeléssel a jelen általános szerződési feltételekkel szerződés jön létre Helmajer Zsolt magánvállalkozó, mint eladó (továbbiakban eladó) és a megrendelést leadó személy, mint vásárló (továbbiakban vásárló) között. A vásárló a megrendelés jóváhagyásával elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el jelen általános szerződési feltételekben foglaltakat.

III. Vásárlás

A vásárló az adatlap kitöltésével a szállításhoz és a számlázáshoz szükséges adatokat adja meg. Az eladó ezen adatoknak megfelelően teljesíti a megrendelést és ezen adatoknak megfelelően állítja ki a számlát. A vásárló köteles adatait a valóságnak megfelelően megadni. A hibás vagy hamis adatok megadásából eredő valamennyi kárért a vásárló felel. A nyilvánvalóan hamis vagy hibás regisztrációt az eladó jogosult törölni, kétség esetén pedig jogosult az adatok valódiságát ellenőrizni. A regisztrált adatokat a vásárló bármikor megváltoztathatja, módosíthatja az ügyfélrendszer menüpontban. A szállítási cím csak a megrendelés feldolgozását követő szállítás feldolgozásáig módosítható. A regisztrált, és a vendég vásárlók automatikusan feliratkoztak hírlevelünkre. Amiről leiratkozhatnak a hírlevélen keresztül.

IV. Termékek és az árak

A termékek leírását, az áruk jellemzőit és árát a termékek adatlapján tünteti fel az eladó. Az ár forintban értendő és az Áfa-t tartalmazza. A megrendelt termék vételára – eltérő jelzés hiányában- nem tartalmazza a házhoz szállítás költségét. A termékek ára házhoz szállítás esetén magában foglalja a csomagolás költségét és a biztosítást. Az árak esetleges hibás feltüntetése, elírása esetén az eladó jogosult azok kijavítására. Ha valamelyik termék vagy annak ára elírás vagy rossz információ alapján hibásan került feltüntetésre, az eladó jogosult a megrendelést törölni. Az eladó a megrendelés törléséről a vásárlót e-mailben értesíti. A megrendelt áruk ára az internetes oldalakon feltüntetetthez képest a megrendelés időpontjában változhat, amennyiben beszállítóink az árfolyamváltozások miatt mindenkori érvényes árlistát előzetes értesítés nélkül időközben megváltoztatták.

V. Megrendelés

A vásárló a megrendelni kívánt termékeket a kosárban gyűjti össze, majd a kosár tartalmának ellenőrzése, esetleges módosítása után a tovább gomb megnyomásával választhat a belépés, a regisztráció, vagy a regisztráció nélküli vásárlás opciók közül. Ezt követően kerül sor az adatok megadására/ellenőrzésére/változtatására, a vásárló rendeléssel kapcsolatos adatainak rögzítésére. A szerződéskötés nyelve: magyar. Ezt követően a vásárló a fizetési és szállítási mód kiválasztása után a megrendelés jóváhagyásával elismeri, hogy jelen szerződési feltételeket, azaz Helmajer Zsolt magánvállalkozó Általános szerződési feltételeit megismerte és azokat magára nézve kötelezőnek ismeri el. A megrendelés megérkezéséről az eladó e-mailben a rendszer által automatikusan generált visszaigazolást küld. A visszaigazolás tartalmazza a megrendelés azonosító számát. Utóbb ezen azonosító számra hivatkozva fordulhat a vásárló az eladóhoz. Ez a visszaigazolás azonban még csak a vásárló megrendelésének megérkezését igazolja és nem jelenti azt, hogy a termék raktáron található. A megrendelés feldolgozása során az eladó levélben vagy telefonon keresheti meg a vásárlót a teljesítés feltételeinek egyeztetése érdekében. Abban az esetben, ha az eladó a vásárló megrendelését a vásárló megrendelésében foglalt feltételek szerint (pl. megrendelésben szereplő áron, szállítási határidőn belül, stb.) teljesíti, akkor az eladó a megrendelés feldolgozásáról nem köteles e-mailt küldeni a vásárlónak, hanem elegendő a szállítás időpontját és az esetleges egyéb adatokat sms és email útján közölni vásárlóval. A vásárló és Helmajer Zsolt magánvállalkozó között a megrendelt termék tárgyában a szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, mely annak archiválására tekintettel utóbb hozzáférhető.

VI. Szállítás

Az eladó a weboldalon tájékoztató jelleggel feltüntetett szállítási határidőre törekszik a megrendelés teljesítésekor. A kézbesítés legkorábbi időpontját a megrendelés feldolgozását követően e-mailben közli az eladó a vásárlóval. A szállítás időpontját az eladó minden esetben e-mailben közli a vásárlóval annak érdekében, hogy a termékek átvétele biztosított legyen. Ha a csomag az átvételkor sérült, akkor a vásárló köteles jegyzőkönyvet felvetetni a futárral, és a küldeményt eladó költségére visszaküldeni. Ennek elmulasztása a vásárló későbbi mennyiségi és minőségi reklamációinak elutasítását vonja maga után. Vásárló kötelezettséget vállal arra, hogy gondoskodik az áru átvételéről. Amennyiben az áru kézbesítése a vásárló hibájából hiúsul meg (nem gondoskodik az árunak a megjelölt időben történő átvételéről), akkor köteles az eladó ezzel összefüggő többletköltségét (pl. áru visszaszállítása, újbóli kiszállítása, stb.) megtéríteni.

Szállítási módok:

Pick Pack Pont által

A Pick Pack Pont alternatív csomagküldő szolgálata egy költség- és időhatékony megoldást kínál az interneten vásárlóknak, mellyel partnereinknél leadott rendeléseiket egyszerűen, kényelmesen, napirendjük ritmusát szem előtt tartva vehetik át 170 település több mint 540 átvételi pontján, nyitvatartási ido alatt. A pontok között találják az Inmedio és a Relay üzleteket – előbbiek megtalálhatóak a bevásárlóközpontokban, hipermarketekben, nagyvárosaink sétálóutcáin; utóbbiak pedig a főbb közlekedési csomópontoknál: MÁV, BKV, Volán társaságok, Budapest Airport területén –, hétfőtől vasárnapig 08:00-20:00 óra közötti nyitva tartással. Továbbá az OMV, Avanti és Avia töltőállomásokat, melyek akár 00:00-24:00 órás nyitvatartási idejükkel, az autóval közlekedőknek, vagy az éjszakáig dolgozóknak jelenthetnek megoldást. Ráadásul számos helyen nemcsak készpénzzel, hanem kényelmesen, bankkártyájukkal is fizethetnek. 2013 össze óta szintén átvevőpontokkal rendelkező partnereink a Playersroom, Sportfactory hálózat, valamint a Playmax üzletei – megtalálhatóak minden nagyobb plázában és bevásárlóközpontban. Szintén Pick Pack Pont partnerek a Co-op Star hálózat boltjai. Üzleteik révén a Pick Pack Pont minőségi szolgáltatásait immár mind a nagyvárosokban, mind a kisebb településeken élő vásárlók is igénybe vehetik. A csomagok kiszállítási helyre érkezéséről emailben, illetve sms-ben (a webáruház szerződésétől függően) küldünk értesítőt, melynek megérkezése után a küldemény átvételére – egy választott időpontban – 7 nap áll rendelkezésükre. Amennyiben 7 nap alatt nem tudja átvenni a küldeményt, további 7 nap hosszabbítás kérhető a Pick Pack Pont Vevőszolgálaton.

A személyes átvétel nem csak kényelmes, hanem ugyanolyan gyors és biztonságos szolgáltatás, mint a klasszikus futárszolgálatok megoldásai. Amennyiben egy küldemény érkezésekor bizonytalan, hogy otthonukban tudnak-e tartózkodni, vagy egyszeruen szívesebben gazdálkodnának saját idejükkel, bátran válasszák a Pick Pack Pont szolgáltatását.

DPD futárszolgálat által

A feladó cég a megrendelés alapján elkészíti a csomagot és elküldi az adatokat a DPD-nek az Ön e-mail címével és telefonszámával együtt - ha ezt Ön is jóváhagyta (az üzleti feltételek aláírásával vagy a megrendelésnél). Ön kap egy SMS/e-mail értesítőt, amelyben tájékoztatjuk a kiszállítás napjáról. Ha úgy látja, hogy senki sem tudja átvenni a csomagot, választhat egy másik szállítási opciót.

VII. Fizetési módok

A termék ellenértékének megfizetése a szállítás módjától függően az alábbiak szerint történhet: Futárszolgálattal történő szállítás esetén a vásárló a futárnak köteles a vételárat készpénzben megfizetni a termék kiszállításakor fuvarlevél ellenében. (A számlát a kiszállítás követően küldjük elektronikus formában) A termék átvételét megelőző banki átutalással. (ez egy normál banki átutalás, az eladó által e-mailben megküldött bekérő alapján). Ebben az esetben a termék vásárló részére fenntartása, annak kiszállítására csak azt követően kerül sor, hogy annak ellenértéke megérkezett az eladó bankszámlájára. Külföldi bankszámláról történő utalás esetén kérjük kiemelten figyeljen arra, hogy a termék vételára maradéktalanul kerüljön jóváírásra bankszámlánkon. Bankkártyás fizetés esetén a kiszállítás elindulhat az áru ellenértéke megérkezése után. Az eladó az áru tulajdonjogát a teljes vételár megfizetéséig fenntartja. Az áru tulajdonjoga a teljes vételár megfizetésével száll át a vásárlóra.

VIII. Elállás joga

A vásárló a termék átvételétől számított 14 naptári napon belül indoklás nélkül, díjmentesen elállhat. A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Rendelet) által előírtakat meghaladóan 14 napig nyújt indoklás nélküli elállási jogot vásárlói részére. Ez azt jelenti, hogy a termék visszajuttatása esetén a vételárat a vásárló az elállási joga gyakorlását írásban (e-mailben vagy postai úton) köteles az eladónak bejelenteni. Amennyiben a vásárló a termék árát megfizette, az eladó az elállás közlését és a termék visszaszolgáltatását követő harminc napon belül a termék vételárát visszautalja a vásárló által megadott bankszámlára. A vásárló vásárlástól való elállása esetén viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Elállás esetén az esetleges használat következtében keletkezett értékvesztést eladó a vásárlóra hárítja. A vásárló a terméket az eladó Helmajer Zsolt magánvállalkozó 2060 Bicske Bethlen Gábor utca 30. szám alatt található raktárba köteles visszajuttatni. Az eladó csak akkor köteles a terméket visszavenni, ha a vásárló azt az eredeti csomagolásban, sérülésmentesen szolgáltatja vissza. Amennyiben a vásárló a terméket már használta és nem tudja azt hiánytalan csomagolásban, sérülésmentesen visszaszolgáltatni az eladónak, akkor eladó annak átvételét visszautasíthatja, vagy a használat következtében keletkezett értékvesztést a vásárlóra hárítja.

IX. Felelősség kizárása

Az eladó fenntartja magának azt a jogot, hogy kizárólag előzetes fizetés esetén szolgálja ki, vagy egyáltalán ne szolgálja ki azokat a vásárlókat, akik rendszeresen nem tartják be jelen szerződésben foglalt feltételek vagy más módon kárt okoznak az eladónak. Az eladó nem felel az internetes hálózat esetleges műszaki hibáiból, a kommunikációs eszközök esetleges meghibásodásából, bármely szoftver vagy program meghibásodásából, esetleges technikai meghibásodásokból eredő károkért.

X. Adatvédelem

Az Ön személyes adatainak védelme Helmajer Zsolt EV. és partnerei számára kiemelt fontosságú. A weboldalunk használata közben szükséges, azonosításra alkalmas, személyes jellegű adatok begyűjtése és feldolgozása megfelel az érvényben lévő magyar adatvédelmi előírásoknak ( 2011. évi CXII. törvény).
Az Ön adatait bizalmasan kezeljük és harmadik fél számára nem továbbítjuk. kivéve, ha ez a szerződés teljesítéséhez elengedhetetlen (pl. posta, futárszolgálat). Munkatársaink, partnereink és szolgáltatóink titoktartási kötelezettséggel tartoznak felénk.

Eladó a hatályos Adatvédelmi Törvénynek megfelelően kezeli és tárolja a vásárlók személyes adatait. Az eladó kizárólag a szerződés teljesítése (visszaigazolás, szállítás, számlázás) érdekében szükséges adatokat kér a vásárlóktól. Eladó tájékoztatja vásárlókat, hogy a vásárlók személyi adatait adatbázisában elkülönítve tárolja, az üzemeltetéshez, adatkezeléshez külső személyt (pl.: adatfeldolgozó) nem vesz igénybe. Adatkezelési folyamatunk az adatvédelmi biztoshoz bejelentésre került.
Adatkezelési nyilvántartási szám.:NAIH-76337/2014.
Eladó kötelezettséget vállal arra, hogy a vásárlók adatait csak a megrendelés teljesítése és a számla kiállítása érdekében használja fel. Regisztrált ügyfeleink megrendelés során feliratkozhatnak hírlevelünkre, amelyről bármikor le is iratkozhatnak. Eladó kijelenti, hogy a vásárló adatait kizárólag a szerződés teljesítése érdekében igénybe vett alvállalkozónak adja ki (pl. futárszolgálat) az alvállalkozó feladatának teljesítéséhez szükséges terjedelemben. A vásárlónak joga van ahhoz, hogy a tárolt adataihoz hozzáférjen, azt ellenőrizze, módosítsa vagy törölje az Ügyfélközpontban. A vásárló jogosult ügyfélközpontjában, e-mailben vagy telefonon tájékoztatást kérni a tárolt adatairól. Eladó a vásárló adatait zárt rendszerében legalább 6 évig, vagy a törlés kéréséig tárolja.

XI. Egyéb rendelkezések

Eladó jogosult továbbá a termékek árát és a szállítási határidőket is megváltoztatni, módosítani. A változtatások a Kávékapszula Shop webáruházban való közzététel időpontjától hatályosak. Adott megrendelésre a megrendeléskor érvényben lévő általános szerződési feltételeket kell alkalmazni. Amennyiben az eladó és a vásárló egyedi szerződést köt valamely termék megvásárlására, akkor jelen általános szerződési feltételek csak annyiban alkalmazandóak, amennyiben az egyedi szerződés eltérő rendelkezéseket nem tartalmaz.

Termékcsere.:

Amennyiben nem a megrendelt terméket kapta kézhez kérjük jelezze azt az info@kavekapszulasho.hu e-mail címen vagy a 06205116594-es telefonszámon. A megrendelés számát kérjük tüntesse fel a levélben, ami alapján könnyebben beazonosíthatjuk Önt. A felcserélt terméket díjmentesen kicseréljük Önnek a DPD futárszolgálat segítségével.

Számla.

169.§ A számla kötelező adattartalma a következő:[...]dc) adószámának vagy csoportos általános forgalmiadó-alanyiság esetén csoportazonosító számának első nyolc számjegye, amely alatt, mint belföldön nyilvántartásba vett adóalany részére a termékértékesítést, szolgáltatásnyújtást teljesítették, feltéve, hogy a terméket beszerző, szolgáltatást igénybevevő adóalanyra a k) pont szerinti áthárított adó a 100 000 forintot eléri vagy meghaladja és a termék értékesítője, szolgáltatás nyújtója gazdasági céllal belföldön telepedett le, gazdasági célú letelepedés hiányában pedig lakóhelye vagy szokásos tartózkodási helye van belföldön;

A vásárlás során az adószámát a megfelelő mezőbe kérjük írja b, hogy eleget tudjunk tenni a NAV előírásoknak.

A megvásárolt termékekről minden esetben áfás számlát készítünk, amit a csomagban juttatunk el a vevőknek.

Amennyiben nem kapta meg áfás számláját, vagy szállításkor megsérült kérjük jelezze, és a lehető leghamarabb postai úton, vagy e-mail-ben pótoljuk.

Alternatív vitarendezési fórum

Kötelezettséget vállalunk az alternatív vitarendezési fórum igénybevételére a fogyasztói jogvitáik rendezéséhez. Az Európai Bizottság által fejlesztett és üzemeltetett online vitarendezési platformot a linkre kattintva érheti el:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

Az online vitarendezési platform használata regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, majd bejelentkezés után a fogyasztó benyújthatja panaszát a honlapon keresztül, ha nem sikerült közvetlenül rendeznie a jogvitáját a vállalkozással.
A panasz benyújtását követően az online vitarendezési platform azonnal továbbítja azt az ellenérdekű félnek. Ezt követően az érintetteknek meg kell egyezniük egy alternatív vitarendezési fórumról, amely végső soron el fog járni a közöttük fennálló ügyben. Azokról a fórumokról, amelyek eljárhatnak az esetükben, a platform tájékoztatja a feleket. Amint megszületik a megállapodás a vitarendezési fórumról, az online platform oda továbbítja a panaszt.
Ha a feleknek nem sikerül 30 napon belül megegyezniük, vagy ha a platform sem tud a benyújtott adatok alapján olyan alternatív vitarendezési fórumot azonosítani, amelynek hatásköre van eljárni, a panasz további feldolgozására nem kerül sor.

"Fogyasztóként panasszal a területileg illetékes járási hivatalhoz fordulhat. Az illetékes kormányhivatalok listája ITT érhető el." http://jarasinfo.gov.hu/